xy
Gość
|
2010-08-21, 11:38 bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
|
|
Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.
|
|
|
|
Reklamy
|
|
SQLwiel
Gość
|
2010-08-21, 11:46 Re: bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
|
|
Cytat: | Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.
|
1) A po ch. Ci infolinia? 99.9% możesz wyczytać z regulaminów, toipów,
p.b.b. itp. A jeśli już raz do roku koniecznie musisz skorzystać z
infolinii, to skorzystaj z tf stacjonarnego.
2) mBank podaje (-wał?)
--
Dziękuję.
Pozdrawiam.
SQLwiel.
|
|
|
|
darnok
Gość
|
2010-08-21, 11:47 Re: bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
|
|
Cytat: | Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.
|
W Polbanku podaja - dzownilem 2 dni temu ok 19 i radosnie powiedziano mi
ze czas oczekiwania 2 minuty, a polaczylo nawet szybciej, co mnie bardzo
zdziwilo, bo jak wiadomo tam zawsze ciezko sie bylo dodzwonic.
I to nawet ze dzownilem zadnego logowania, po prostu nr tel i 0 zeby sie
z konsultantem polaczyc.
--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."
|
|
|
|
Budzik
Gość
|
2010-08-21, 11:56 Re: bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
|
|
w poprzednim odcinku co następuje:
Cytat: | Zastanawiam sie kiedy w koncu banki zaczna wpadac na zdawac by sie moglo
tak prosty pomysl i jesli wszyscy konsultanci sa zajeci, zaczna podawac
orientacyjny czas oczekiwania? Jak dzwonisz z komorki, to nie wiadomo
czy oplaca sie czekac, czy tez lepiej zadzwonic w innym terminie. Czasem
takie oczekiwanie potrafi kosztowac dobrych kilka zlociszy.
1) A po ch. Ci infolinia? 99.9% możesz wyczytać z regulaminów, toipów,
p.b.b. itp. A jeśli już raz do roku koniecznie musisz skorzystać z
infolinii, to skorzystaj z tf stacjonarnego.
2) mBank podaje (-wał?)
mbankowa centralka imo moze robic za wzór przede wszystkim za to, ze |
wszelkie komunikaty wyłączaja sie po nacisnieciu kolejnego przycisku.
Dzieki temu nie musze po raz setny wysłuchiwac komentarza, ze rozmowy sa
nagrywane :)
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Wolność to tylko jeszcze jedno słowo dla tych,
którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin
|
|
|
|
Kotlet Mielony
Gość
|
2010-08-23, 16:45 Re: bankowe infolinie - przepraszamy, prosimy o oczekiwaie
|
|
|
|
|
|