nikodemm
|
2015-04-08, 15:36 Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość
|
|
Zebrałem dość spory kapitał, który pozwoli mi zainwestować w coś nieco większego. Chcę zbudować sobie portfel inwestycyjny, stabilny, który w razie potrzeby stanowiłby alternatywne źródło dochodu. W związku z powyższych rozważam inwestowanie w nieruchomości. Nie znam się jednak na tym zbyt dobrze, nie wiem, na co trzeba zwracać uwagę. Mam pytanie do osób, które inwestują w nieruchomości, czym się kierują przy wyborze tej idealnej. Nie chcę kupić bubla, więc z góry dziękuję za każdą wskazówkę! Pozdrawiam!
|
|
|
|
Reklamy
|
|
Heheszki
|
|
|
|
njuimidz
|
2015-04-13, 17:31 Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość
|
|
Inwestycja w mieszkanie bardzo na topie i pomysł owszem jak najbardziej godny polecenia. Teraz tak ważne jest w twojej inwestycji jaki metraż, ile pieniędzy to już wiesz to dalej ważne jest też, czy to blisko centrum miasta. Patrz na to czy, to jest deweloperskie czy używane i ostatnim czynnikiem tego, na co patrzeć to najważniejsze cena, czyli, ile .
|
|
|
|
dzierski
|
2015-04-13, 17:34 Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość
|
|
Inwestowanie w nieruchomości zawsze się opłaci. A na co zwracać uwagę? Metraż, cena lokum i położenie. Im lepsza kombinacja tych trzech czynników, tym większe szanse, że zakup się zwróci z nawiązką. Moi rodzice zainwestowali w mieszkanie w centrum Krakowa i są bardzo zadowoleni ze swojej decyzji.
|
|
|
|
nikodemm
|
2015-04-14, 20:10 Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość
|
|
Wybór miejsca też jeszcze przede mną. W Krakowie kupili gdzie? Na jakimś osiedlu deweloperskim, używane po kimś? Teraz rozumiem, że wynajmują, zatem jak wygląda kwestia zarządzania nieruchomością, tzn. zbierania czynszu, ewentualnych wymian czegoś w mieszkaniu? Jaki procent obowiązkowych opłat za mieszkanie to marża dla nich? Przepraszam, że tak wypytuję, ale naprawdę jestem zielony w tej kwestii.
|
|
|
|
onedollarman
|
2015-05-01, 11:22 Cechy dobrej inwestycji w nieruchomość
|
|