pieniadz.pl

Jesteś tu: Strona główna forum » Dyskusje o GPW » Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depresj i (dno

Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depresj i (dno

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Charlie delta
Gość







Post2010-04-28, 20:35    Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depresj i (dno Odpowiedz z cytatem
http://zapodaj.net/8d0de2361f5e.jpg.html

czytaj tekst i porównaj ze szkicem (wyżej):

jesteś świadomym graczem bądź świadomym Polakiem

Pierwotnie radiolatarnia znajdowała się w punkcie 1, na wysokości 241
m.n.p.m. i prawidłowy tor lotu, który wyznaczała to jest ta zielona
linia, po przeniesieniu jej do punktu 2 na wysokość 202 m.n.p.m.
zaczęła wyznaczać zupełnie nowy tor lotu o przesunięciu fazowym równym
600 m w poziomie i 39 m w pionie, co spowodowało wyznaczenie
kolizyjnego toru oznaczonego linią czerwoną!!! i po tym właśnie torze
podchodził do lądowania nasz samolot (to jest oficjalna informacja
strony rosyjskiej). Proszę zwrócić uwagę na fakt, że wysokość "H" na
której znajdowałby się samolot podchodzący do lądowania po torze
zielonym przy ustawieniu radiolatarni w punkcie 1 nad tą właśnie
radiolatarnią jest dokładnie taka sama jak wysokość "h" na której
znajdował się samolot TU154M podchodząc do lądowania po torze
czerwonym, czyli tak właśnie jak podchodził, w momencie przelotu nad
radiolatarnią, która została umieszczona w punkcie 2!!! A właśnie ze
wskazań radiolatarni pobiera informację wysokościomierz radiowy,
którego standardowo używa się dziś, wszędzie podczas lądowania w
trudnych warunkach na lotniskach wyposażonych w system NDB!!! Szanowni
państwo, tor zielony jest to tor prowadzący na pas startowy, natomiast
tor czerwony...

a nad nimi iljuszyn - 76
Reklamy
george
Gość







Post2010-04-28, 23:09    Re: Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depres ji ( Odpowiedz z cytatem
jeszcze tylko powiedz kiedy przeniesiono radiolatarnie ?

george
marq111
Gość







Post2010-04-29, 00:21    Re: Dlaczego przeniesiono radiola tarnię w punkt depresji ( Odpowiedz z cytatem
Cytat:
http://zapodaj.net/8d0de2361f5e.jpg.html

Jak widać na załączonym obrazku ,tam jest kanał wzrostowy,a oni chcieli

przeciwko trendowi,musiało się tak skończyć,nie wolno Charlie przeciwko trendowi
i do tego w lesie

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
DJ
Gość







Post2010-04-29, 01:49    Re: Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depresji (d Odpowiedz z cytatem
:

A właśnie zewskazań radiolatarni pobiera informację wysokościomierz radiowy,
którego standardowo używa się dziś, wszędzie podczas lądowania w
trudnych warunkach na lotniskach wyposażonych w system NDB!!! Szanowni
państwo, tor zielony jest to tor prowadzący na pas startowy, natomiast
tor czerwony...

Zawsze mnie zastanawialo jak w dobie Internetu ludzie, w tym dziennikarze,
potrafia wypisywac rozne glupoty. Rozumiem, ze kiedys trzeba bylo isc do
biblioteki i szukac fachowej literatury co zajmowalo sporo czasu. Teraz
wystarczy wpisac w wyszukiwarke haslo, chwile poczytac i wszystko jasne.

A wracajac do tematu. Zadne urzadzenie nie wykorzystuje sygnalu z
radiolatarni NDB do okreslania wysokosci !!! To jest po prostu technicznie
niemozliwe. Jak ktos wie jak to zrobic to niech opatentuje takie urzadzenie
i zarobi mnostwo kasy.

A jak dziala radiowysokosciomierz albo inaczej wysokosciomierz radiowy jak
juz napisalem wystarczy wpisac odpowiednie haslo do wyszukiwarki.

Pozdrawiam

Darek
george
Gość







Post2010-04-29, 02:10    Re: Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depres ji ( Odpowiedz z cytatem
Cytat:
:

A właśnie zewskazań radiolatarni pobiera informację wysokościomierz
radiowy,
którego standardowo używa się dziś, wszędzie podczas lądowania w
trudnych warunkach na lotniskach wyposażonych w system NDB!!! Szanowni
państwo, tor zielony jest to tor prowadzący na pas startowy, natomiast
tor czerwony...

Zawsze mnie zastanawialo jak w dobie Internetu ludzie, w tym dziennikarze,
potrafia wypisywac rozne glupoty. Rozumiem, ze kiedys trzeba bylo isc do
biblioteki i szukac fachowej literatury co zajmowalo sporo czasu. Teraz
wystarczy wpisac w wyszukiwarke haslo, chwile poczytac i wszystko jasne.

A wracajac do tematu. Zadne urzadzenie nie wykorzystuje sygnalu z
radiolatarni NDB do okreslania wysokosci !!! To jest po prostu technicznie
niemozliwe. Jak ktos wie jak to zrobic to niech opatentuje takie
urzadzenie i zarobi mnostwo kasy.

A jak dziala radiowysokosciomierz albo inaczej wysokosciomierz radiowy jak
juz napisalem wystarczy wpisac odpowiednie haslo do wyszukiwarki.

Pozdrawiam

Darek


mając dwie radiolatarnie i antene kierunkową ( aktywna antena radiolokacyjna
/ paskowa) można zmierzyć kąt rozchylenia wiązek oraz na podstawie
znajmosci pozycji geograficznych obu latarń wyznaczyć własną wysokość.
Dokładność bedzie tym większa im bliżej obu radiolatarni jesteśmy. Zależy
również od zdolności regulacji charakterystyki anteny. To jest tylko
teoretyczne rozważanie i pomysł na szybko i raczej nie jest stosowany w
lotnictwie. Istnieją lepsze sposoby wyznaczania wysokości.

george.
DJ
Gość







Post2010-04-29, 02:21    Re: Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depresji (d Odpowiedz z cytatem
Cytat:
mając dwie radiolatarnie i antene kierunkową ( aktywna antena
radiolokacyjna / paskowa) można zmierzyć kąt rozchylenia wiązek oraz na
podstawie znajmosci pozycji geograficznych obu latarń wyznaczyć własną
wysokość. Dokładność bedzie tym większa im bliżej obu radiolatarni
jesteśmy. Zależy również od zdolności regulacji charakterystyki anteny. To
jest tylko teoretyczne rozważanie i pomysł na szybko i raczej nie jest
stosowany w lotnictwie. Istnieją lepsze sposoby wyznaczania wysokości.

Nie bardzo wiem co masz na mysli piszac o kacie rozchylenia wiazek.
NDB to jak sama nazwa wskazuje radiolatarnie bezkierunkowe (Non-directional
Beacon).

Pozdrawiam

Darek
george
Gość







Post2010-04-29, 02:27    Re: Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depres ji ( Odpowiedz z cytatem
Cytat:
mając dwie radiolatarnie i antene kierunkową ( aktywna antena
radiolokacyjna / paskowa) można zmierzyć kąt rozchylenia wiązek oraz na
podstawie znajmosci pozycji geograficznych obu latarń wyznaczyć własną
wysokość. Dokładność bedzie tym większa im bliżej obu radiolatarni
jesteśmy. Zależy również od zdolności regulacji charakterystyki anteny.
To jest tylko teoretyczne rozważanie i pomysł na szybko i raczej nie jest
stosowany w lotnictwie. Istnieją lepsze sposoby wyznaczania wysokości.

Nie bardzo wiem co masz na mysli piszac o kacie rozchylenia wiazek.
NDB to jak sama nazwa wskazuje radiolatarnie bezkierunkowe
(Non-directional Beacon).

Pozdrawiam

Darek


antene masz na samolocie. Lecisz nad dwoma oddalonymi od siebie punktami
nadającymi w każdym kierunku na półsferze. Mierzysz kąt do punktu A oraz do
punktu B, jako że są one oddalone od siebie o powiedzmy 6km powastaje
pomiedzy namiarami kąt różnicowy / dwie linie namiarowe.

samolot --------
/ \ |
/ kąt \ altitude
/ \ |
A--6km---B------
Strona główna forum » Dyskusje o GPW » Dlaczego przeniesiono radiolatarnię w punkt depresj i (dno
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!
Kursy walut 2024-02-29

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm