http://zapodaj.net/8d0de2361f5e.jpg.html
czytaj tekst i porównaj ze szkicem (wyżej):
jesteś świadomym graczem bądź świadomym Polakiem
Pierwotnie radiolatarnia znajdowała się w punkcie 1, na wysokości 241
m.n.p.m. i prawidłowy tor lotu, który wyznaczała to jest ta zielona
linia, po przeniesieniu jej do punktu 2 na wysokość 202 m.n.p.m.
zaczęła wyznaczać zupełnie nowy tor lotu o przesunięciu fazowym równym
600 m w poziomie i 39 m w pionie, co spowodowało wyznaczenie
kolizyjnego toru oznaczonego linią czerwoną!!! i po tym właśnie torze
podchodził do lądowania nasz samolot (to jest oficjalna informacja
strony rosyjskiej). Proszę zwrócić uwagę na fakt, że wysokość "H" na
której znajdowałby się samolot podchodzący do lądowania po torze
zielonym przy ustawieniu radiolatarni w punkcie 1 nad tą właśnie
radiolatarnią jest dokładnie taka sama jak wysokość "h" na której
znajdował się samolot TU154M podchodząc do lądowania po torze
czerwonym, czyli tak właśnie jak podchodził, w momencie przelotu nad
radiolatarnią, która została umieszczona w punkcie 2!!! A właśnie ze
wskazań radiolatarni pobiera informację wysokościomierz radiowy,
którego standardowo używa się dziś, wszędzie podczas lądowania w
trudnych warunkach na lotniskach wyposażonych w system NDB!!! Szanowni
państwo, tor zielony jest to tor prowadzący na pas startowy, natomiast
tor czerwony...
a nad nimi iljuszyn - 76