Lissa
|
2011-11-12, 11:26 Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie?
|
|
Chciałabym zacząć inwestowac na gieldzie, tylko jest maly problem jestem zupelnie zielona w tym temacie. Moze moglby mi ktos podpowiedziec jak zaczac, gdzie moge poznac podstawowe zasady rynku, jak sie do tego zabrac ?
|
|
|
|
Reklamy
|
|
Bogacz0
|
2011-11-19, 21:32 Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie?
|
|
Teoria jest wazna, ale i tak praktyka i czucie co sie dzieje na rynku jest wedlug mnie najwazniejsze. Ja bym zalozyl jakies wirtualne konto, albo od razu ruszyl na gielde.
|
|
|
|
Moneymaker
|
2011-11-20, 00:24 Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie?
|
|
Od razu ruszyc na gielde Ty chcesz zeby dziewczyna zbankrutowala ?
|
|
|
|
Waldus
|
2012-03-11, 14:37 Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie?
|
|
Moneymaker napisał: | Od razu ruszyc na gielde Ty chcesz zeby dziewczyna zbankrutowala ? |
Przecież nie musi od razu sprzedawać domu i kupować za grube banki akcji. Tez jestem zdania ze praktyka i obycie z rynkiem jest mega wazne i to dobry i szybki sposob na nauke.
|
|
|
|
Byku
|
2012-03-15, 20:56 Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie?
|
|
Waldus napisał: | Moneymaker napisał: | Od razu ruszyc na gielde Ty chcesz zeby dziewczyna zbankrutowala ? |
Przecież nie musi od razu sprzedawać domu i kupować za grube banki akcji. Tez jestem zdania ze praktyka i obycie z rynkiem jest mega wazne i to dobry i szybki sposob na nauke. |
Zgadzam sie w 100% i dlatego powstały wirtualne giełdy, które uczą podstaw i nie trzeba nic inwestować.
|
|
|
|
LuckyGuy
|
2012-04-08, 19:45 Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie?
|
|
Bez wiedzy teoretycznej nie polecam od razu ruszać na gielde, bo stracisz tylko kase i ochote na inwestowania. Czytaj blogi, artykuły, zaloz wirtualne konto na jakiejs platformie poznaj przynajmniej podstawy i dopiero zacznij grac na prawdziwe pieniadze.
|
|
|
|
edila
|
|
|
|
margiethat
|
2015-07-24, 07:53 Jak rozpocząć inwestowanie na giełdzie?
|
|