Prezes
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 397
|
2014-08-29, 11:16 Jaki CRM dla małej firmy?
|
|
Hej,
Mam do Was takie pytanie. Czy warto bawić się system CRM i jesli tak to jaki wybrać dla małej firmy? Szukam czegos prostego i latwego w obsłudze, najlepiej po polsku.
|
|
|
|
Reklamy
|
|
Robert
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 217
|
2014-09-04, 10:21 Jaki CRM dla małej firmy?
|
|
Wielkość firmy nie jest kluczem do podejmowania decyzji o wyborze systemu CRM. Jeśli chcesz znaleźć dobry system CRM dla swojej firmy, zacznij od zdefiniowania swoich potrzeb.
|
|
|
|
koder
Dołączył: 16 Wrz 2015
Posty: 6
|
2015-09-18, 16:17 Jaki CRM dla małej firmy?
|
|
Jeżeli nie mamy sprecyzowanych oczekiwań co do systemu CRM to myślę, że warto sięgnąć po jakieś uniwersalne rozwiązanie, które ma rozbudowane możliwości konfiguracyjne tzw. na początku niektóre opcje mogą być wyłączone, a w razie ewentualnych potrzeb można będzie je bez problemu aktywować. Skoro jest to mała firma to warto też mieć wybór w zakresie tego czy chcemy ten system crm zainstalować na własnym serwerze czy też zadowoli nas instalacja na serwerze firmy wdrożeniowej. W takim wariancie to firma bierze na siebie wszelkie sprawy techniczne.
|
|
|
|
micha45
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 160
|
2015-11-26, 18:53 Jaki CRM dla małej firmy?
|
|
Zależy od profilu firmy, bo są różne rozwiązania dla firm z odmiennych branż.
|
|
|
|
Albin89
Dołączył: 16 Lip 2016
Posty: 1
|
2016-07-16, 12:24 Jaki CRM dla małej firmy?
|
|
Zależy od firmy. Nawet jeśli firma jest mała, ale jest 2-3 sprzedawców, lepiej wprowadzić CRM niż katować się arkuszem kalkulacyjnym. Jeśli Cię stać - najlepiej inwestować w dedykowane rozwiązanie, zazwyczaj jednak wybiera się coś gotowego, najlepiej możliwie elastycznego. Zdecydowanie wybierz coś hostowanego z dostępem przez przeglądarkę - ułatwione zarządzanie i obsługa IT. No i oczywiście wybierz coś ze scentralizowaną bazą. Na chipie był ostatnio artykuł o odpowiednio dobranym systemie. Konkretnie ten tekst http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/programy-narzedziowe/2016/05/odpowiedz-na-problemy-z-zarzadzaniem-czyli-jak-crm-dziala-w-praktyce/ Zauważ, jak przestarzały i już nieoptymalny CRM blokował komunikację między pracownikami. Właśnie dlatego pisałem, że CRM jest tak potrzebny, jeśli masz przynajmniej kilku różnych sprzedawców.
|
|
|
|
wasyl
Dołączył: 01 Sie 2016
Posty: 1
|
2016-08-01, 10:13 Jaki CRM dla małej firmy?
|
|
Hej - ja mogę polecić Sugestera ( www.sugester.pl). To polska firma, także system jest w całości w języku ojczystym i z polskojęzyczną obsługą/pomocą. Poza tym ceny dostosowane do krajowych możliwości. No i cała masa funkcji jak na niskie koszty.
|
|
|
|