Valdi
Gość
|
|
|
|
Reklamy
|
|
JAREK
Gość
|
2010-05-03, 20:18 Re: mBank w dół
|
|
Cytat: |
W przypadku Polbanku, jeśli nadal ufać greckiem gwarancjom
No właśnie - jak by co...
Mam świadomość, że to tylko gdybanie, ale ja osobiście zbytniego zaufania do
greckiego banku nie mam, ot choć by przez ich system internetowy -
|
co Ty z tym system informatycznym Polbanku - ale pewnie nie masz tam
konta
wiec powtarzasz za innymi starocie - teraz jest OK (hasla sms-owe)
i bezawaryjny (nie tak jak np. Alior -choc ja nie narzekam na niego)
-ja majac konta w 7 bankach -za najlepszy system uwazam od lat
mBank
Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
tez)
|
|
|
|
Valdi
Gość
|
2010-05-03, 22:36 Re: mBank w dół
|
|
"JAREK"
news:fb625a2d-ff38-4b1f-b23b-48db6d9a5822@e2g2000yqn.googlegroups.com
Cytat: | co Ty z tym system informatycznym Polbanku - ale pewnie nie masz tam
konta
|
Pewnie mam trzy oczy, dwa Wacusie, cztery nogi i błonę między palcami.
Tak się składa, że mam konto w Polbanku.
Cytat: | wiec powtarzasz za innymi starocie - teraz jest OK (hasla sms-owe)
|
chyba naprawdę niewiele wymagasz od życia, jeżeli wychodzisz z założenia, że
wprowadzenie haseł SMSowych sprawi jak za dotknięciem czarodziejskiej
różdżki ich toporny system stanie się "używalny".
Cytat: | i bezawaryjny (nie tak jak np. Alior -choc ja nie narzekam na niego)
|
bezawaryjny... ok każdy ma prawo do subiektywnych opinii.
Cytat: | -ja majac konta w 7 bankach -za najlepszy system uwazam od lat
mBank |
no i fajnie, uważam podobnie.
Cytat: | Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK tez)
|
Podoba Ci się - OK. Dla mnie system jest do dupy i na tle banków z których
korzystam bądź korzystałem na przestrzeni ostatnich dwóch lat Grecy wypadają
bladziutko.
|
|
|
|
Valdi
Gość
|
2010-05-03, 22:36 Re: mBank w dół
|
|
"JAREK"
news:fb625a2d-ff38-4b1f-b23b-48db6d9a5822@e2g2000yqn.googlegroups.com
[ciach]
Zapomniałem zapytać w poprzednim poście - pracujesz dla/w Polbanku?
|
|
|
|
schliesky
Gość
|
2010-05-03, 23:31 Re: mBank w dół
|
|
Cytat: | Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
tez)
|
Intuicyjny i przejrzysty? Nie wiem co palisz, ale musi to być mocne. To
jest przykład jak system nie powinien wyglądać. Dziwnie przetłumaczony i
w ogóle pokrętny.
Mam tam tylko KK i jakoś się udało uruchomić wszystko, choć bez
dodatkowej wizyty w placówce się nie obyło, a grupę czytam więc
wiedziałem co i jak. Kolega miał dużo większe problemy, ale zakładał też
konto. Mam nadzieję, że teraz będzie już bezobsługowo, bo jak jeszcze
parę razy będą musiał pójść do placówki otwartej tylko od 10 do 18 w dni
powszednie, bo pewnych rzeczy na infolinii zrobić się nie da(na plus, że
konsultanci zgłaszają się szybko), to karta pójdzie pod nożyczki, mimo
jej zalet.
|
|
|
|
Jarek Andrzejewski
Gość
|
2010-05-04, 13:15 Re: mBank w dół
|
|
Cytat: | Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
tez)
|
A czytałeś mój wątek o systemie do pobierania wyciągów (ze słowem
"kretyński" w tytule)? Co powiesz na to?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
|
|
|
|
Piotr Gałka
Gość
|
2010-05-04, 18:20 Re: mBank w dół
|
|
Cytat: | Polbank moge szczerze pochwalic na teraz ...i informatykow tez
-zrobil sie calkiem niezly system (intuicyjny i przejrzysty -dla KK
tez)
|
Intuicyjny ?
Tydzień temu postanowiłem pójść im na rękę i wystąpić o wyciągi
elektroniczne. Odbiłem się od stroniczki: Dane kontaktowe: Nazwa:... Nr
telefonu:.... Mail:.....
Moja intuicja jest chyba zdrowo upośledzona, bo nie mogę wpaść na to co to
jest ta Nazwa.
P.G.
|
|
|
|