mvoicem
Gość
|
2010-08-27, 15:02 moneybookers
|
|
Trochę zaczyna mnie ten serwis wkurzać.
10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły. Dzisiaj wchodzę w
ichniejsze centrum obsługi klienta, wypełniam formularz gdzie wpisuję
wszystko (konto z którego wysłałem, konto na które wysłałem. wszystkie
inne dane przelewu)
Dostaję maila gdzie piszą:
Cytat: | Uprzejmie prosimy, żeby wysłał Pan do nas wyciąg z dokumentu bankowego, na którym widać zarówno dane
Pana banku, jak i detale konta bankowego Moneybookers oraz wszystkie detale dokonanego depozytu.
[...]
Aby przesłać plik zawierający skan dokumentu, wystarczy zalogować się na stronie www.moneybookers.com
a następnie przejść do zakładki
„Pomoc drogą elektroniczną” > „Konto/bezpieczeństwo”> „Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów”.
Tu należy załączyć plik. Numer identyfikacyjny Pana biletu to
[...] |
Nie rozumiem czemu nie mogę tego im wysłać mailem. Przecież po coś
wrzucają [TICKET cośtam] tytule maila żeby mogli jedno z drugim
powiązać. No ale niech im będzie.
No i tu pierwszy zgrzyt. Po wejściu na ich stronę brak linku (czemu sie
uparli nazywać to zakładką?) "Pomoc drogą elektroniczną". Połaziłem
trochę po ich stronie i widzę że owszem, jest coś takiego ale trzeba
najpierw kliknąć w link "Kontakt".
Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "
No dobra, chcą żeby spakować - mogę spakować. Spakowałem do .zipa i
dalej ten sam komunikat.
To co, mam tego pdfa wydrukować a następnie zeskanować?
Chcę zgłosić że nie jestem w stanie załączyć pliku .pdf/.zip - i tu
drugi zgrzyt - nie ma jak. W całym ich "centrum obsługi klienta" brakuje
miejsca gdzie można zgłosić błędne funkcjonowanie ich strony, lub choćby
jakieś "inne".
poza tym dalej w mailu:
Cytat: |
Prosimy mieć na uwadze, że nasz lokalny bank w Polsce został zmieniony.
Dane naszego nowego lokalnego konta bankowego w Banku Pekao SA mógłby
Pan sprawdzić w sekcji "Wpłata" > "Przekaz bankowy".
|
No i mamy przyczynę. Wysłałem na ten sam numer konta co zawsze, tj. na
BRE. Co prawda wydaje mi się że w momencie kiedy zlecałem przelew na ich
stronie widniał ich numer konta z BRE nie z Pekao, ale ok - jestem w
stanie przyjąć że się pomyliłem.
Tylko do diabła - skoro wypełniłem ich formularz, gdzie podałem na jaki
numer konta wysłałem pieniądze, to sprawa jest jasna. Po diabła w takim
razie każą wysyłać potwierdzenie i w/w "proszę mieć na uwadze"?
Od samego początku MB mi wyglądało na troche partyzanckie i jakieś takie
od du... strony, ale jakoś z tym żyłem - głównie ze względu na prowizje
dużo niższe niż w PayPalu (a kiedyś jako jedyna opcja dostępna dla
Polaków).
Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też
jestem przewrażliwiony?
p. m.
|
|
|
|
Reklamy
|
|
Sinus
Gość
|
2010-08-27, 15:03 Re: moneybookers
|
|
Cytat: | 10 dni temu wysĹaĹem pieniÄ
dze, nie dotarĹy.
|
Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba
wysylac do PeKaO.
Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez
przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku
dniach doliczyli srodki.
--
Sinus
|
|
|
|
Sinus
Gość
|
2010-08-27, 15:03 Re: moneybookers
|
|
Cytat: | ToĹź przecieĹź napisaĹem Ĺźe tak byĹo
|
No tak, nie doczytałem :)
Nr z PeKaO już widnieje na stronce od ponad miesiąca, ale podmienili go bez
jakiejkolwiek komunikacji. Więc sporo osób jak miało zdefiniowane przelewy
do BRE to wpuściło pieniądze w głuszę i trzeba było to wyjaśniać z mb.
Najlepiej ich poganiać codziennie przez formularz na stronce, podając nr
sprawy.
--
Sinus
|
|
|
|
zlotowinfo
Gość
|
2010-08-27, 15:32 Re: moneybookers
|
|
napewno wysłałeś ze swojego konta
dane bankowe te same co na moneybookers?
|
|
|
|
mvoicem
Gość
|
2010-08-27, 16:20 Re: moneybookers
|
|
Cytat: | napewno wysłałeś ze swojego konta
dane bankowe te same co na moneybookers?
|
Na pewno. Wysłałem identycznie jak wszystkimi poprzednimi razami, z tą
róznicą że im się numer konta zmienił.
Nie jest problemem "gdzie są pieniądze", bo to wiadomo. Problemem jest
żenująca jakość ich obsługi (i żenująca jakość ich www).
p. m.
|
|
|
|
animka
Gość
|
2010-08-27, 16:27 Re: moneybookers
|
|
Cytat: | Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "
|
A nie jest tak, że musisz zrobić zrzut tego dokumentu i wysłać im to w JPG?
--
animka
|
|
|
|
mvoicem
Gość
|
2010-08-27, 16:42 Re: moneybookers
|
|
Cytat: |
10 dni temu wys�a�em pieni�dze, nie dotar�y.
Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba
wysylac do PeKaO.
|
Toż przecież napisałem że tak było .
Cytat: |
Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez
przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku
dniach doliczyli srodki.
|
Ba, tyle że ja tego .pdfa nie mogę załadować . Napisałem im że nie
mogę, zobaczymy co odpiszą. W najgorszym wypadku wydrukuję i zeskanuję.
albo jakoś inaczej zamienię .pdfa na .jpg
p. m.
|
|
|
|
mvoicem
Gość
|
2010-08-27, 16:43 Re: moneybookers
|
|
Cytat: |
Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "
A nie jest tak, że musisz zrobić zrzut tego dokumentu i wysłać im to w JPG?
|
Skąd mam wiedzieć jak jest? . Wiem tyle co mi napisali, a napisali to
co powyżej ("oraz skompresowane").
p. m.
|
|
|
|
hants
Gość
|
2010-08-27, 19:19 Re: moneybookers
|
|
Cytat: | Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też
jestem przewrażliwiony?
|
Uzywam od lat i nie miałem zadnych problemów uniemożliwiających dostep do
pieniedzy. Mam tez ichniego prepaid MC do transakcji w euro..
Widac, ze rozwijaja serwis, lubie te ichnie direct doładowania (szybko i
darmo), choć poczatkowo mialem nieco oporów przed podawaniem detali
logowania i bank zablokował mi dostęp (zwracając od razu kasę).
Wolę MB od paypala, który rżnie klientów na wszystkim.
|
|
|
|
Marcin Wasilewski
Gość
|
2010-08-28, 19:49 Re: moneybookers
|
|
Cytat: | Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany przez
nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe oraz
skompresowane. "
|
http://www.google.pl/#hl=pl&q=pdftojpg
|
|
|
|
mvoicem
Gość
|
2010-08-28, 20:19 Re: moneybookers
|
|
Cytat: |
Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "
http://www.google.pl/#hl=pl&q=pdftojpg
Nie, no to wszystko wiem, poradzę sobię z moneybookers i odzyskam tą |
kasę. Piszę po to żeby
a)pomarudzić na ich fafluśniackość,
b) zbadać czy tylko ja ją widzę czy jest to powszechne wrażenie .
p. m.
|
|
|
|