pieniadz.pl

Jesteś tu: Strona główna forum » Dyskusje o bankach » moneybookers

moneybookers

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
mvoicem
Gość







Post2010-08-27, 15:02    moneybookers Odpowiedz z cytatem
Trochę zaczyna mnie ten serwis wkurzać.

10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły. Dzisiaj wchodzę w
ichniejsze centrum obsługi klienta, wypełniam formularz gdzie wpisuję
wszystko (konto z którego wysłałem, konto na które wysłałem. wszystkie
inne dane przelewu)

Dostaję maila gdzie piszą:
Cytat:
Uprzejmie prosimy, żeby wysłał Pan do nas wyciąg z dokumentu bankowego, na którym widać zarówno dane
Pana banku, jak i detale konta bankowego Moneybookers oraz wszystkie detale dokonanego depozytu.
[...]
Aby przesłać plik zawierający skan dokumentu, wystarczy zalogować się na stronie www.moneybookers.com
a następnie przejść do zakładki
„Pomoc drogą elektroniczną” > „Konto/bezpieczeństwo”> „Zostałem poproszony o przesłanie informacji i/lub dokumentów”.
Tu należy załączyć plik. Numer identyfikacyjny Pana biletu to
[...]


Nie rozumiem czemu nie mogę tego im wysłać mailem. Przecież po coś
wrzucają [TICKET cośtam] tytule maila żeby mogli jedno z drugim
powiązać. No ale niech im będzie.

No i tu pierwszy zgrzyt. Po wejściu na ich stronę brak linku (czemu sie
uparli nazywać to zakładką?) "Pomoc drogą elektroniczną". Połaziłem
trochę po ich stronie i widzę że owszem, jest coś takiego ale trzeba
najpierw kliknąć w link "Kontakt".

Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "

No dobra, chcą żeby spakować - mogę spakować. Spakowałem do .zipa i
dalej ten sam komunikat.

To co, mam tego pdfa wydrukować a następnie zeskanować?

Chcę zgłosić że nie jestem w stanie załączyć pliku .pdf/.zip - i tu
drugi zgrzyt - nie ma jak. W całym ich "centrum obsługi klienta" brakuje
miejsca gdzie można zgłosić błędne funkcjonowanie ich strony, lub choćby
jakieś "inne".

poza tym dalej w mailu:
Cytat:

Prosimy mieć na uwadze, że nasz lokalny bank w Polsce został zmieniony.
Dane naszego nowego lokalnego konta bankowego w Banku Pekao SA mógłby
Pan sprawdzić w sekcji "Wpłata" > "Przekaz bankowy".

No i mamy przyczynę. Wysłałem na ten sam numer konta co zawsze, tj. na
BRE. Co prawda wydaje mi się że w momencie kiedy zlecałem przelew na ich
stronie widniał ich numer konta z BRE nie z Pekao, ale ok - jestem w
stanie przyjąć że się pomyliłem.

Tylko do diabła - skoro wypełniłem ich formularz, gdzie podałem na jaki
numer konta wysłałem pieniądze, to sprawa jest jasna. Po diabła w takim
razie każą wysyłać potwierdzenie i w/w "proszę mieć na uwadze"?

Od samego początku MB mi wyglądało na troche partyzanckie i jakieś takie
od du... strony, ale jakoś z tym żyłem - głównie ze względu na prowizje
dużo niższe niż w PayPalu (a kiedyś jako jedyna opcja dostępna dla
Polaków).

Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też
jestem przewrażliwiony?

p. m.
Reklamy
Sinus
Gość







Post2010-08-27, 15:03    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
Cytat:
10 dni temu wysłałem pieniądze, nie dotarły.

Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba
wysylac do PeKaO.

Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez
przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku
dniach doliczyli srodki.

--
Sinus
Sinus
Gość







Post2010-08-27, 15:03    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Toż przecież napisałem że tak było Smile

No tak, nie doczytałem :)

Nr z PeKaO już widnieje na stronce od ponad miesiąca, ale podmienili go bez
jakiejkolwiek komunikacji. Więc sporo osób jak miało zdefiniowane przelewy
do BRE to wpuściło pieniądze w głuszę i trzeba było to wyjaśniać z mb.

Najlepiej ich poganiać codziennie przez formularz na stronce, podając nr
sprawy.

--
Sinus
zlotowinfo
Gość







Post2010-08-27, 15:32    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
napewno wysłałeś ze swojego konta
dane bankowe te same co na moneybookers?
mvoicem
Gość







Post2010-08-27, 16:20    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
Cytat:
napewno wysłałeś ze swojego konta
dane bankowe te same co na moneybookers?

Na pewno. Wysłałem identycznie jak wszystkimi poprzednimi razami, z tą
róznicą że im się numer konta zmienił.

Nie jest problemem "gdzie są pieniądze", bo to wiadomo. Problemem jest
żenująca jakość ich obsługi (i żenująca jakość ich www).

p. m.
animka
Gość







Post2010-08-27, 16:27    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "

A nie jest tak, że musisz zrobić zrzut tego dokumentu i wysłać im to w JPG?


--
animka
mvoicem
Gość







Post2010-08-27, 16:42    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
Cytat:

10 dni temu wys�a�em pieni�dze, nie dotar�y.

Wyslales na nr konta PeKaO czy BRE? Bo rachunek BRE juz nie dziala i trzeba
wysylac do PeKaO.

Toż przecież napisałem że tak było Smile.

Cytat:

Tez ostatnio sie z nimi droczylem bo nie zaksiegowali przelewu (przez
przypadek wyslalem wlasnie do BRE) ale po zaladowaniu pdf z mBanku po kilku
dniach doliczyli srodki.

Ba, tyle że ja tego .pdfa nie mogę załadować Smile. Napisałem im że nie
mogę, zobaczymy co odpiszą. W najgorszym wypadku wydrukuję i zeskanuję.
albo jakoś inaczej zamienię .pdfa na .jpg

p. m.
mvoicem
Gość







Post2010-08-27, 16:43    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
Cytat:

Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "

A nie jest tak, że musisz zrobić zrzut tego dokumentu i wysłać im to w JPG?

Skąd mam wiedzieć jak jest? Smile. Wiem tyle co mi napisali, a napisali to
co powyżej ("oraz skompresowane").

p. m.
hants
Gość







Post2010-08-27, 19:19    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Ciekaw jestem czy doświadczenia grupowiczów z MB są podobne, czy też
jestem przewrażliwiony?

Uzywam od lat i nie miałem zadnych problemów uniemożliwiających dostep do
pieniedzy. Mam tez ichniego prepaid MC do transakcji w euro..

Widac, ze rozwijaja serwis, lubie te ichnie direct doładowania (szybko i
darmo), choć poczatkowo mialem nieco oporów przed podawaniem detali
logowania i bank zablokował mi dostęp (zwracając od razu kasę).

Wolę MB od paypala, który rżnie klientów na wszystkim.
Marcin Wasilewski
Gość







Post2010-08-28, 19:49    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
Cytat:
Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany przez
nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe oraz
skompresowane. "

http://www.google.pl/#hl=pl&q=pdftojpg
mvoicem
Gość







Post2010-08-28, 20:19    Re: moneybookers Odpowiedz z cytatem
Cytat:


Drugi zgrzyt - chcę wrzucić potwierdzenie (.pdf) z mBanku, dostaję
komunikat "Typ pliku, który próbujesz załączyć, nie jest obsługiwany
przez nasz system. Obsługujemy wszystkie pliki obrazu, pliki tekstowe
oraz skompresowane. "

http://www.google.pl/#hl=pl&q=pdftojpg


Nie, no to wszystko wiem, poradzę sobię z moneybookers i odzyskam tą

kasę. Piszę po to żeby
a)pomarudzić na ich fafluśniackość,
b) zbadać czy tylko ja ją widzę czy jest to powszechne wrażenie Smile.

p. m.
Strona główna forum » Dyskusje o bankach » moneybookers
Skocz do:  
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu

Recepcja
Login:
Hasło:
Pamiętaj mnie
Brak konta? Zarejestruj się!
Kursy walut 2024-02-29

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm