Firma TouK poszukuje kandydatów do pracy w dziale Service Desk.
Techniczne wspieranie naszych klientów w utrzymaniu systemów
zrealizowanych przez TouK jest ważną częścią naszej pracy.
W Dziale Service Desk:
* przyjmujemy od klientów zgłoszenia o incydentach w systemach
utrzymywanych przez TouK;
* weryfikujemy poprawność i kompletność zgłoszenia;
* diagnozujemy problemy;
* przekazujemy nierozwiązane problemy do odpowiednich zespołów
technologicznych;
* monitorujemy realizację zgłoszeń;
* raportujemy;
* przejmujemy opiekę nad kolejnymi aplikacjami powstającymi w TouK;
Myślisz, że pasujesz? Jeśli tak, wyślij swoje CV na adres:
praca@touk.pl.
W zgłoszeniu
prosimy umieścić klauzulę o treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie
moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych w
procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997 o ochronie
danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883)".
Firma TouK to twórca wysokiej jakości rozwiązań informatycznych.
Jesteśmy obecni na rynku IT od 2002 roku. W ciągu siedmiu lat naszej
działalności zapracowaliśmy na zaufanie wielu poważnych klientów z
sektora telekomunikacji, mediów, finansów, bankowości i ubezpieczeń.
Realizujemy całościowe projekty: od analizy funkcjonującego w firmie
oprogramowania, przez wypracowanie i wdrożenie spójnego systemu, po
wsparcie techniczne w jego utrzymaniu. Dostarczamy integralny produkt, a
nie cząstkowe usługi.
Magda Żebrowska
kom. +48 660 222 280
tel. 22 576 18 12
fax: 22 823 10 18
TouK sp. z o.o. s.k.a.
02-389 Warszawa, al. Bohaterów Września 9
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego
KRS 0000251363, NIP 113-23-83-725, REGON 015255429 kapitał zakładowy:
1.198.800,- PLN, kapitał wpłacony: 1.198.800,- PLN