SUPERMEDIA to jeden z liderów usług dostępu do Internetu i transmisji
danych, operator światłowodowej sieci szkieletowej w Warszawie oraz Centrum
Hostingu i Kolokacji.
W chwili obecnej poszukujemy pracowników do Sekcji Telefonicznej Obsługi
Klienta na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Serwisowej.
Wymagania:
- znajomość usług i protokołów internetowych
- poruszanie się w konsoli ssh oraz telnet
- diagnozowanie zdalne usterek na bramkach VoIP
- podstawowa znajomość stacji bazowych wireless OsBridge, Tsunami itp
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
- komunikatywność, umiejętność pracy w grupie, odporność na stres
- odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
- umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem
- wysoka kultura osobista
- znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
- telefoniczna pomoc techniczna (hotline)
- udzielanie odpowiedzi na techniczne zapytania Klientow
w systemie Request Tracker
- monitoring działania łącz klientów
- odnotowywanie awarii w systemie Request Tracker
- aktywowanie połączeń internetowych Klientów oraz usług telefonicznych voip
- obsługa zleceń dotyczących usług hostingowych (mail, www,ftp)
Oferujemy:
- pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się firmie
- umowę o pracę
- szkolenia
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym, doświadczonym zespole
- pracę zmianową w dni powszednie w godzinach 7:30-14:30/ 11:00-18:00/
14:00-21:00 (wg ustaleń planu wewnętrznego)
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na
adres:
praca@supermedia.pl
W temacie wiadomości prosimy wpisać "Specjalista ds. Obsługi Serwisowej".
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z
dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).
Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.