MarekZ
Gość
|
2010-05-14, 11:17 Wycofywanie transakcji KK
|
|
Cytat: | Miałem taki przypadek, że coś kupowałem płacąc KK KIS, sprzedawca pomylił
się, więc przyszedł menago i zrobił drugą transakcję na minus. Mam oba
slipy z kwotami + i -. Potem już była transakcja na poprawną kwotę. Teraz
widzę w systemi openonline obie transakcje już zaksięgowane.
Czekać na korektę, czy składać reklamację?
|
Tak ma być. Nie będzie korekty, tylko trzecia transakcja będąca uznaniem
karty. Nie ma czego reklamować.
|
|
|
|
Reklamy
|
|
Robert Wicik
Gość
|
2010-05-14, 11:17 Wycofywanie transakcji KK
|
|
Cześć i czołem,
Miałem taki przypadek, że coś kupowałem płacąc KK KIS, sprzedawca pomylił
się, więc przyszedł menago i zrobił drugą transakcję na minus. Mam oba slipy
z kwotami + i -. Potem już była transakcja na poprawną kwotę. Teraz widzę w
systemi openonline obie transakcje już zaksięgowane.
Czekać na korektę, czy składać reklamację?
Pozdrawiam
|
|
|
|
Seba
Gość
|
2010-05-15, 10:21 Re: Wycofywanie transakcji KK
|
|
Cytat: | Tak ma być. Nie będzie korekty, tylko trzecia transakcja będąca uznaniem
karty. Nie ma czego reklamować.
|
mogl zrobic reversal autoryzacji, wtedy by nie bylo niepotrzebnego
ksiegowania. ale warto zachowac slipa z uznaniem, gdyby za kilka dni nie
bylo zwrotu przyda sie do reklamacji.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
|
|
|
|
Robert Wicik
Gość
|
2010-05-17, 21:17 Re: Wycofywanie transakcji KK
|
|
Cytat: |
mogl zrobic reversal autoryzacji, wtedy by nie bylo niepotrzebnego
ksiegowania. ale warto zachowac slipa z uznaniem, gdyby za kilka dni nie
bylo zwrotu przyda sie do reklamacji.
|
Właśnie na mój monit dzwonili z banku i kazali zeskanować slipy i złożyć
pisemną reklamację.
|
|
|
|
Robert Tomasik
Gość
|
2010-05-20, 17:06 Re: Wycofywanie transakcji KK
|
|
Cytat: |
mogl zrobic reversal autoryzacji, wtedy by nie bylo niepotrzebnego
ksiegowania. ale warto zachowac slipa z uznaniem, gdyby za kilka dni nie
bylo zwrotu przyda sie do reklamacji.
Właśnie na mój monit dzwonili z banku i kazali zeskanować slipy i złożyć
pisemną reklamację.
|
Bo co mieli kazać? Poczekaj kilka dni. Na reklamację masz bodaj 14 dni.
Mnie się coś takiego kilka razy już zdarzyło. Storno przychodzi przeważnie
po kilku dniach - przynajmniej w BPH.
|
|
|
|