Adam Płaszczyca
Gość
|
2010-09-24, 09:44 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: | "Adam Płaszczyca" c1.01.3MmhXC$Irq@mike.oldfield.org.pl
Transakcja Mo/To/Io - zawsze na ryzyko sklepu.
Ciemna magia... Nic nie pojmuję. (poza tym, że starcie
polski_bank-klient_polski wygląda przyjemnie w zestawieniu
przeciętny_usługodawca_polski-klient)
|
Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
chargeback bez podania powodu.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
|
|
|
|
Reklamy
|
|
Rafal M
Gość
|
2010-09-24, 10:05 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: | Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy .
Jak mialem analogiczny przypadek z karta Citi to wystarczyl jeden
telefon i po 2 czy 3 dniach nastapil zwrot. Nie wiem czy Citi dostalo
zwrot od akceptanta czy nie. Mnie poinformowano tylko o tym, ze bank
uznal reklamacje. No, ale za wyzsza kulture Aliora trzeba zaplacic .
|
A czy to w takim razie nie oszustwo? Anulowano Tobie tranzakcje, a
oplate za nia sciagnieto. Jak Alior sie nie przyznaje, to moze
prokuratura wyjasni?
Pozdrawiam
Rafal
|
|
|
|
MK
Gość
|
2010-09-24, 11:37 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: |
A czy to w takim razie nie oszustwo? Anulowano Tobie tranzakcje, a
oplate za nia sciagnieto. Jak Alior sie nie przyznaje, to moze
prokuratura wyjasni?
|
Tez mi to wpadlo do glowy w pierwszej chwili, ale po zastanowiu
doszedlem do wniosku, ze az tek to ja sie nie chce angazowac. W UOKiK
wystarczy opisac sprawe w mailu, wyslac dokumenty i postepowanie moze
zostac rozpoczete. Policja, prokuratura itp to godziny poswiecone na
czekanie, zeznania i ciagle bieganie na poczte zeby odebra awizowane
przesylki, a ze sprawa dotyczy firmy to odpowiedzialnosc rozmyta i
prawdopodobne umowenie ze wzgledu na niska szkodliwosc spoleczna .
W ubieglym roku mialem okazje skladac zawiadomienie o akcie wandalizmu
na moim samochodzie. Zgloszenie tego na Policji zajelo pol dnia...
MK
|
|
|
|
MK
Gość
|
2010-09-24, 11:40 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: |
napisz o tym ewidentnym kancie aliora do Samicka:http://samcik.blox.pl/html
ten blog przez rozne fora i fejsbooka jest czytany przez wiele osob
i aliora zaliczy ladnego minusa.- Ukryj cytowany tekst -
|
To juz lepiej do Uwagi... mozna sie przynajmniej pokazac w TV . Nie
chodzi mi o wymuszenie zwrotu w jednym przypadku, ale zmiane podejscia
do reklamacji.
MK
|
|
|
|
Eneuel Leszek Ciszewski
Gość
|
2010-09-24, 14:29 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
"Adam Płaszczyca" c1.01.3Mn7Rq$Is0@mike.oldfield.org.pl
Cytat: | Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
chargeback bez podania powodu.
|
Rozumiem. I dziękuję za wyjaśnienie. Czyli Alior:
-- mając do wyboru uczciwość albo nieuczciwość (bo klient ma w garści
kwit jednoznacznie pokazujący, że transakcja kupna nie została
sfinalizowana -- niejasności żadnych tu nie ma) wybiera nieuczciwość
i
-- mając do wyboru swego Szanownego Klienta albo sklep, wybiera sklep...
Podejście jak u białostockiego rzecznika konsumentów. Nie ma tu żadnego
konfliktu pomiędzy sumieniem i prawem czy sentymentem. Wszystko wskazuje
na to, że zdrowy na umyśle (wiem -- bank nie ma umysłu, ale umysły mają pracownicy
banku) i uczciwy (to samo -- pracownicy są uczciwi lub nie bank powinien transakcję
zapłaty cofnąć i sklepowi, i klientowi. A jednak wybiera nieuczciwość i stratę
swego klienta, czyli poniekąd swoją własną -- bo przecież bank powinien
współpracować ze swym klientem, nie zaś toczyć z nim wojnę -- pod jakąś górkę...
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
|
|
|
|
Adam Płaszczyca
Gość
|
2010-09-24, 14:49 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: | zapłaty cofnąć i sklepowi, i klientowi. A jednak wybiera nieuczciwość i stratę
swego klienta, czyli poniekąd swoją własną -- bo przecież bank powinien
współpracować ze swym klientem, nie zaś toczyć z nim wojnę -- pod jakąś górkę...
|
No mniej więcej. Bank w takiej sytuacji daje d.. podwójnie.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
|
|
|
|
Eneuel Leszek Ciszewski
Gość
|
|
|
|
Paweł
Gość
|
2010-09-24, 15:46 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: |
Jaki powod reklamacji? Jaki rodzaj transakcji? Bez tego trudno sie
odniesc do konkrentej sprawy.- Ukryj cytowany tekst -
A jakie to ma znaczenie? Alior uzaleznia zwrot kasy od zwrotu Aliorowi
przez akceptanta. Alior nie stwierdza, ze reklamacja jest niezasadna,
tylko ze kasy nie odda, bo nie dostal zwrotu od akceptanta.
Transakcja byla dokonywana w automacie, czyli najpierw zatwierdzenie
PINem, a nastepnie wydanie towaru/realizacja uslugi. To drugie nie
nastapilo i automat wydal potwierdzenie, ze transakcja zostala
anulowana. Mimo anulowania transakcja zostala rozliczona.
Rozpatrywanie reklamacji trwalo 5 m-cy .
|
napisz o tym ewidentnym kancie aliora do Samicka: http://samcik.blox.pl/html
ten blog przez rozne fora i fejsbooka jest czytany przez wiele osob
i aliora zaliczy ladnego minusa.
|
|
|
|
Wojciech Nawara
Gość
|
2010-09-24, 22:14 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: | Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
chargeback bez podania powodu.
|
Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?
|
|
|
|
MK
Gość
|
2010-09-25, 00:32 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: |
I jaki dało skutek?
|
Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie
radosny mail z Aliora ;)
Alior Bank ponownie liderem jakości (Sprawdź nowe korzyści!) [...]
W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się
bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek,
jakości obsługi, pozyskiwania Klientów oraz przyjazności procedur.
Szczegółowy ranking, dotyczący tej kategorii, dostępny jest pod
adresem:
http://www.aliorbank.pl/resources/res/inne/newsweek_ranking_2010.jpg
MK
|
|
|
|
Adam Płaszczyca
Gość
|
2010-09-25, 09:33 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: | Transakcja bez fizycznej obecności karty, zgodnie z regulaminem Visa czy MC
jest dokonywana na ryzyko sprzedawcy. Bank - wystawca karty ma prawo zrobić
chargeback bez podania powodu.
Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?
|
Mojej tak.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
|
|
|
|
MarekZ
Gość
|
2010-09-25, 12:04 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: | Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie
radosny mail z Aliora ;)
Alior Bank ponownie liderem jakości (Sprawdź nowe korzyści!) [...]
W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się
bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek,
|
Phi. Ja tam mam równie dobre wiadomości na temat Multibanku '-)
http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=50385
"MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki"
w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010
84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank. Jest
to wynik o 40 procent lepszy od ogólnopolskiego wskaźnika obsługi w branży
finansowej.
Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez
2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom,
prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach,
jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi."
|
|
|
|
Wojciech Nawara
Gość
|
2010-09-25, 13:27 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: | Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?
Mojej tak.
|
O, a co to za umowa?
|
|
|
|
Eneuel Leszek Ciszewski
Gość
|
2010-09-25, 15:11 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
"MarekZ" i7kk87$bu8$1@srv.cyf-kr.edu.pl
Cytat: | http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=50385
"MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki" w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010
84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank.
|
Ja jestem zadowolony!! Bo przecież nie Multibank odebrał mi kartę kredytową,
lecz sklep. Bank jedynie nie dał nowego plastyku w miejsce utraconego.
Podobnie jest z uczelniami w Polsce -- okazuje się, że co uczelnie,
to pierwsze miejsce w rankingu uczelni polskich. Oczywiście uczelnia
Rydzyka też jest najlepsza. :)
Cytat: | Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez 2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej
przyjazne klientom, prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego
wskaźnika jakości obsługi."
|
BTW wysokości przy okazji wysokości standardów...
-- Jaki jest poziom życia przeciętnego Polaka?
-- Niski... Za 2 czy 3 tysiące netto miesięcznie
nie można wysoko zajść...
-- A jak niski?
-- Proszę wsiąść w samochód i przejechać się po rozumianej szeroko okolicy...
Parter, pierwsze piętro... Najwyżej drugie... Prawie nikt nie buduje
domów [jednorodzinnych] wyższych niż jednopiętrowe...
A w wakacje ten poziom czasami schodzi do zera...
-- Do zera?
-- Tak. Do zera, do poziomu morza... Wybrzeże jest zatłoczone...
-=-
A mnie Alior jawi się jako:
-- bank z szarej strefy
-- bank dla wytrwałych
-- i bank ludzi takich, którzy nie pojmują, o co w życiu chodzi...
Coś na kształt ,,nie mamy Pana płaszcza i co pan nam zrobi?''.
Określenie ,,pewne jak w banku'' w odniesienie do Aliora chyba jest
jakimś sarkazmem. Eurobank też jest pełne niespodzianek. Ale dla
każdego coś miłego -- jeden lubi bezwietrzną pogodę, inny lubi sztormy,
a jeszcze inny ma inne upodobania... Dla mnie Alior jest pełen niewidomych,
pełen zagadek, pełen zaskakujących sytuacji. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
|
|
|
|
Adam Płaszczyca
Gość
|
2010-09-25, 15:22 Re: Alior - ku przestrodze
|
|
Cytat: |
Czy ten regulamin jest częścią Twojej umowy?
Mojej tak.
O, a co to za umowa?
|
Normalna, umowa karty kredytowej.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
|
|
|
|