SlawcioD
Gość
|
2010-06-01, 15:20 tu 154m transkrypcja
|
|
|
|
|
|
Reklamy
|
|
Charlie delta
Gość
|
2010-06-01, 15:20 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: |
Na stenogramie widać jak na dłoni, że kontroler przez cały czas próby
podejścia potwierdzał prawidłową pozycję samolotu (ostatnie
potwierdzenie na 25 sekund przed katastrofą). Dopiero 10 sekund przed
katastrofą, kontroler wydał komunikat nakazujący zmianę kierunku lotu na
horyzontalny?
Piloci sugerując się komunikatami kontrolera uderzyli w ziemię. Widać to
czarno na białym.
Bez nałożenia stenogramu na parametry lotu (kąty natarcia, wychylenie sterów, położenie manetek silników itd.)
takie rozważania są tylko gdybaniem...
Wiemy tylko, że 2km od progu był na ścieżce. Dlaczego zszedł niżej nie wiemy, bo nie mamy danych.
http://i078.radikal.ru/1006/30/9b042c09647a.jpg
To co zrobili poniżej wyskokości decyzyjnej jest dla mnie wysoce niezrozumiałe...
|
nie dziwie się że nie rozumiesz pomimo 18 buhahahaha lat pracy
ten profil nazywa się całkowitą utratą sterowności w wyniku zbrodni
doskonałej
|
|
|
|
Charlie delta
Gość
|
2010-06-01, 15:20 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: |
historia lubi sie powtarzać a i opatrzność boska ostrzega polaków
tylko wtedy ja nie poddam się "deja vu"...bedę mieszkał za wielka kałużą
a wy ....zobaczycie co znaczy ruski krok marszowy i komisarz GRU za każdym progiem
I właśnie dlatego takich "patriotów" nam tutaj nie trzeba.
Jak trwoga to do Boga albo... do ameryki :(
Żal mi cię i to bardzo...
W rubryce "narodowość" masz wpisane Polska a piszesz (i myślisz) jak ci, na których się wyżywasz słownie.
To jest ten twój "honor"...?
|
Komorowskij nie wygra
gdyby jednak spotkało nas to nieszczęście za rok na uralu lub
kozackich stepach przypomnij sobie moje słowa
zapłacz, choć na płacz bedzie juz za późno
|
|
|
|
macieks
Gość
|
2010-06-01, 15:20 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Odnośnie spadania, ktoś to ładnie ujął (nie ja to pisałem)
Głosząc teorię o spadaniu robicie z siebie idiotów.
Czy wy nie umiecie czytać ??
10:40:49,2 - drugi pilot mówi: W normie.
Czy pilot samolotu który spada mówi, że coś jest w normie?
10:40:50,5 - drugi pilot mówi: Odchodzimy.
Czy pilot samolotu który spada mówi mówiąc językiem laika :
odlatujemy??
Nie !!! Gdyby samolot spadał na pewno któryś z pilotów coś by o tym
powiedział. A już na pewno gdyby odpadł im pół minuty wcześniej
silnik!!!
Jedyne do czego piloci mają uwagi to pogoda!!!
Gdyby spadali dowódca poinformowałby o tym fakcie przede wszystkim
wieżę !!!
Zajebiście został potraktowany kolega Rafi, który posiada wiedzę w tej
materii. Jak wypowiedź nie pasuje do teorii, to zbluzgać i zwyzywać od
WSI.
MASAKRA
Niektórzy chcieliby chyba w stenogramie:
Głos osoby nierozpoznanej - Wania, odkręcaj wolant
|
|
|
|
Charlie delta
Gość
|
2010-06-01, 15:20 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: |
mam honor i czyste sumienie
znasz te pojęcia z książek, czy opowieści dziadka?
pomimo że kupic mnie próbowała qrwa z WSI (czytaj GRU) na Glinniku ,
J***y pan kapitan Xxxxxxxxxxxxxxxxxx
pozostałem Polakime a nie sowiecka mendą tak jak ty pacanie z wieży
No popatrz... rosyjskiego uczyłem się ostatnio w podstawówce (w średniej i wyższej już tylko angielski niestety) a zostałem "sowiecką mendą" ))
Zacząłem pracować w wojsku już w czasach, kiedy nikt nikogo nie zmuszał do czynów niecnych.
mnie nie skurwili, inni donosiciele skurwili się
Widocznie wytypowali cię, bo stwierdzili, że nadajesz się na donosiciela ))
Mieli dobrych psychologów i dobrze wiedzieli, kto jest miękki.
Teraz udajesz bohatera a pewnie właziłeś im sam w tyłek (stąd te twoje wieczne seksualne wtrącenia).
Wielu takich "styropianowych" herosów teraz szczeka anonimowo, wielu...
teraz zapierdalaj donieść kolesiom z WSI i nie zagladaj w lustro, mendę zobaczysz szukajcie mnie
buhahahahahaaaaaaaaa
WSI już nie istnieje... rozłożył je twój kolega, dzięki któremu jesteśmy ślepi i głusi (np. Nanghar Khel).
Ale taki "yntelygent" tego przecież nie zrozumie... ))
|
dzięki temu że zdrajców z WSW-WSI (czytaj GRU) rozpierdolono mamy
namiastke normalnej armii
dzieki temu mozesz cieszyc się tym co masz
jeżeli masz choc jedna belkę nie kalaj polskiego munduru załując tych
zdrajców Polski spod znaku GRU
kazdy przyzwoity zołnierz nawet PRL+owskiej armii ęludoweję ma prawo
za takie slowa napluc ci w ryj !
pamietaj
|
|
|
|
Charlie delta
Gość
|
2010-06-01, 15:20 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: |
Jak wytłumaczysz, że kontrola na 25 sekund przed katastrofą mówi:
10:40:39,9 - Kontroler ruchu - "2 na kursie i ścieżce"
Czy samolot może być na dobrym kursie i ścieżce i wpakować się na drzewa?
Dociera do Ciebie, że to było ~2000m przed drzewem i na wysokości ponad
100m?
Ja już dałem spokój. Tych ludzi NIC nie przekona, a wyjaśnianie każdemu z osobna zagadnień lotniczych jest bez sensu.
Sugerowałem fora lotnicze, gdzie wypowiadają się byli i obecni piloci i kontrolerzy, ale po co?
Ci tutaj i tak wiedzą lepiej...
|
mam honor i czyste sumienie
pomimo że kupic mnie próbowała qrwa z WSI (czytaj GRU) na Glinniku ,
J***y pan kapitan Xxxxxxxxxxxxxxxxxx
mnie nie skurwili, inni donosiciele skurwili się
pozostałem Polakime a nie sowiecka mendą tak jak ty pacanie z wieży
buhahahahahaha
teraz zapierdalaj donieść kolesiom z WSI
i nie zagladaj w lustro, mendę zobaczysz
szukajcie mnie
buhahahahahaaaaaaaaa
|
|
|
|
Charlie delta
Gość
|
2010-06-01, 15:20 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: |
Ciebie głupku, to nawet gdybyś był w kokpicie to nic nie przekona.... )))
(wiem, pamiętam, ze Cię molestowano w dzieciństwie)
Nie obrazisz mnie, bo menda o zerowym poważaniu nie jest w stanie tego zrobić :)
Poczytaj forum lotnictwo.net
Tam dyskutują tylko ludzie mający WIEDZĘ lotniczą, a nie moherowe dziadki, które i tak wiedzą swoje.
EOT bo nie dyskutuje się z kimś, kto nie przyjmuje innych argumentów.
|
łask nie był dla twojego mózgu łaskawy
za duzo czasu spedzałes z chłopcami z WSI (czytaj GRU)
spadochrony a raczej twarde ladowania też swoje zrobiły towariszcz z
wsi
brzydzę sie swołoczą z wsi, plułem na nich zawsze, ruscy qrwa zdrajcy
- nie zasługuja na kulę tylko na powróz
|
|
|
|
Charlie delta
Gość
|
2010-06-01, 15:20 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: |
A kto miałby zdecydować, na które lotnisko zapasowe mieliby lecieć?
Piloci, którzy są tylko od kierowania samolotem?
Nie bądź śmieszny ))
Chyba logiczne, że organizatorzy, bo oni wiedzą jak zorganizowana jest
uroczystość (choćby transport zastępczy).
Flight plan ma wyszczególnione lotniska zapasowe.
To nie samowolka i tylko KAPITAN decyduje, na które się udać (w zalezności od wielu czynników m.in. zapasu paliwa, warunków meteo na zapasowych itd).
Reszta sprawia wrażenie, że kontrola lotniska naprowadzała nieprawidłowo
samolot na pas i pogoda była zła, a piloci podjęli próbę rozpoznania
sytuacji, zakładając, że kontrola będzie ich prawidłowo prowadziła.
W warunkach Smoleńska od kontroli osi pasa są radiolatarnie NDB, wysokość podaje nawigator.
Kontroler ATC jedynie może korygować współrzędne, lecz decyzja należała wyłącznie od załogi.
Wątpliwości też nasuwa fakt, że samolot zniżał lot mimo, że piloci
wydawali komendy wznoszenia się. Ci piloci wykonali na tym samolocie
ogromną liczbę lotów, a mimo to samolot nie zachowywał się tak, jak
oczekiwali.
Komendę podał I oficer... dowódca do niej się nie zastosował (brak reakcji, nie podniósł maszyny, nie zareagował słownie).
Widać też po tym stenogramie, ze piloci byli całkowicie zaskoczeni
sytuacją mimo, że do ostatnich sekund byli prowadzeni przez kontrolera.
Nie byli prowadzeni z ziemi. Nie dociera nadal?
PS. Podejrzewam, że jesteś jednym z tych, którzy pięć minut po
katastrofie już wiedzieli, że Kaczyński wywarł presję na pilotów i to
jest przyczyną katastrofy.
Prawie 18 lat spędzonych na wieży EPLK (approach)...
(Tak wiem, Tusk zapłacił mi, żebym prawił brednie.)
|
widać że niedouczonego po 18 latach pracy wyje....li
weź 18-letni niedouczony pracowniku suwak i policz z dokładnością do
ułamków sekund prędkość pionową opadania
szczena ci 18-letni niedouczony wieżowcu opadnie, tak
nieproporcjonalnie do manewru sa to wielkości - ponad 10 metrów
opadania na wyrównaniu, ja pierdolę, tam nic nie działało !!!!!
ster głebokości nie działał !!!!!
zatem nie kompromituj się tym 18 latami "raboty"
(a może 18 lat sprzatałeś wieżę, fiszki, w końcu to też
"rabota" ......)
PS są nagrania rozmów z samolotem Cargo a brak korespondencji z
iljuszynem - 76 AWACS, jawne oszusztwo ten stenogramik
jeszcze niedawno podawano że + Panowie Piloci dramatycznie wzywali
imienia Jezusa, teraz ruska swołocz powstawiała ordynarne przekleństa
niech piekło bedzie okrutne dla putina i jego swoloczy która ten los
spowodowała niewinnie zamordowanym
|
|
|
|
Charlie delta
Gość
|
2010-06-01, 15:20 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: |
jeżeli masz choc jedna belkę nie kalaj polskiego munduru załując tych
zdrajców Polski spod znaku GRU
Nie mam belki, gwiazdki mogą być?
W czasie II WŚ wielu niemieckich żołnierzy uratowało od śmierci wiele istnień, czy mimo to wg. twojego rozumku też są mordercami, jak oprawcy z SS czy KGB?
Ktoś, kto uogólnia... kto każdego, kto pracował w służbach nazywa ...(twoje epitety), wykazuje swoją ignorancję i głupotę.
Oczywiście jak wszędzie są bydlaki i świnie, ale takich znajdziesz zarówno w specsłużbach, jak i np. na plebani.
Nie oceniaj nikogo swoją miarą. Nie wszyscy są (byli) szujami, jak ty...
kazdy przyzwoity zołnierz nawet PRL+owskiej armii ęludoweję ma prawo
za takie slowa napluc ci w ryj ! pamietaj
A jednak byli tez przyzwoici... (ale chyba nie ty, co?).
Jak to dobrze, że teraz nie mamy w wojsku takich szumowin. Przysięgaliśmy służyć Polsce i oddać za Nią życie, mimo, że zamieszkują ją nie tylko normalni ludzie, ale też
takie kreatury... "wojownicy internetu"... ech...
|
synku
armia polska ginie
zamordowano waszego zwierzchnika i waszych dowódców
GRU ogarnia mackami Polskę
a ty ślepy i głuchy bredzisz
pamiętaj
oby nie zdarzyło się że za rok bedziesz jeździł na ćwiczenia
braterstwa i przyjaźni na ural
historia lubi sie powtarzać a i opatrzność boska ostrzega polaków
tylko wtedy ja nie poddam się "deja vu"
....bedę mieszkał za wielka kałużą
a wy ....zobaczycie co znaczy ruski krok marszowy
i komisarz GRU za każdym progiem
|
|
|
|
skippy
Gość
|
2010-06-01, 15:25 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: | http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf
pozdrawiam
SlawcioD
|
Nie powinno sie tego ujawniac tak samo, jak prywatnych szczegółów życia
ludzi z teczek.
No ale skala skurwysyństwa, w tym tutaj jest taka, że uwielbiacie sie taplać
w gównie.
A i tak zaraz będzie że to sfałszowane.
Bez sensu.
|
|
|
|
marfi
Gość
|
2010-06-01, 15:31 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: |
http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf
pozdrawiam
SlawcioD
Nie powinno sie tego ujawniac tak samo, jak prywatnych szczegółów życia
ludzi z teczek.
No ale skala skurwysyństwa, w tym tutaj jest taka, że uwielbiacie sie
taplać w gównie.
A i tak zaraz będzie że to sfałszowane.
Bez sensu.
Zwłaszcza, że to nie jest stenogram a scenariusz wg którego Rosjanie |
robili nagrania...
--
marfi
|
|
|
|
Joachim
Gość
|
2010-06-01, 16:16 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: | hu34v0$2uu$3@news.onet.pl...
http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf
pozdrawiam
SlawcioD
Nie powinno sie tego ujawniac tak samo, jak prywatnych szczegółów
życia ludzi z teczek.
No ale skala skurwysyństwa, w tym tutaj jest taka, że uwielbiacie sie
taplać w gównie.
A i tak zaraz będzie że to sfałszowane.
Bez sensu.
Zwłaszcza, że to nie jest stenogram a scenariusz wg którego Rosjanie
robili nagrania...
Tak, czy siak (nie wiadomo na ile można temu stenogramowi ufać), ale ja |
tu widzę:
10:40:39,9 - Kontroler ruchu - "2 na kursie i ścieżce"
10:40:42,0 (2 sek później) - TAWS - "TERAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD"
(...)
10:40:44,1 (4 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP"
10:40:44,1 (6 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP"
Czyli kontroler naprowadzał samolot na drzewa?
J.
|
|
|
|
SlawcioD
Gość
|
2010-06-01, 16:17 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
My Polacy mamy prawo wiedziec co sie stalo w czasie ostatniego lotu
prezydenckiego samolotu. skurwysynstwem by bylo zatajenie tych dokumentow...
pozdrawiam
SlawcioD
ps. 10:30:32,7: Narazie nie ma decyzji prezydenta co dalej robic...
|
|
|
|
Joachim
Gość
|
2010-06-01, 16:33 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: | hu34v0$2uu$3@news.onet.pl...
http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf
pozdrawiam
SlawcioD
Nie powinno sie tego ujawniac tak samo, jak prywatnych szczegółów
życia ludzi z teczek.
No ale skala skurwysyństwa, w tym tutaj jest taka, że uwielbiacie sie
taplać w gównie.
A i tak zaraz będzie że to sfałszowane.
Bez sensu.
Zwłaszcza, że to nie jest stenogram a scenariusz wg którego Rosjanie
robili nagrania...
Tak, czy siak (nie wiadomo na ile można temu stenogramowi ufać), ale ja
tu widzę:
10:40:39,9 - Kontroler ruchu - "2 na kursie i ścieżce"
10:40:42,0 (2 sek później) - TAWS - "TERAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD"
(...)
10:40:44,1 (4 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP"
10:40:44,1 (6 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP"
Czyli kontroler naprowadzał samolot na drzewa?
J.
10:40:49,6 - 2gi pilot - "W normie" |
No ale co jest w normie? Brakuje czegoś w tym stenogramie??
J.
|
|
|
|
SlawcioD
Gość
|
2010-06-01, 16:55 Re: tu 154m transkrypcja
|
|
Cytat: | hu34v0$2uu$3@news.onet.pl...
http://91.210.209.188/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154_M.pdf
pozdrawiam
SlawcioD
Nie powinno sie tego ujawniac tak samo, jak prywatnych szczegółów
życia ludzi z teczek.
No ale skala skurwysyństwa, w tym tutaj jest taka, że uwielbiacie sie
taplać w gównie.
A i tak zaraz będzie że to sfałszowane.
Bez sensu.
Zwłaszcza, że to nie jest stenogram a scenariusz wg którego Rosjanie
robili nagrania...
Tak, czy siak (nie wiadomo na ile można temu stenogramowi ufać), ale ja
tu widzę:
10:40:39,9 - Kontroler ruchu - "2 na kursie i ścieżce"
10:40:42,0 (2 sek później) - TAWS - "TERAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD"
(...)
10:40:44,1 (4 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP"
10:40:44,1 (6 sek później) - TAWS - "PULL UP, PULL UP"
Czyli kontroler naprowadzał samolot na drzewa?
J.
nie do konca - taws "nie wie" ze w smolensku jest lotnisko, dla niego |
poprostu to ziemia...
ale jest cos ciekawszego - kontroler caly czas mowi ze smolot jest "na
sciezce" a tu sie nagle okazuje ze jest "horyzont" (znaczy sie samolot
powinien byc juz na ziemi)
inna ciekawa rzecz: pada komenda II pilota odchodzimy i kompletny brak
reakcji kapitan...
jeszcze inna sprawa - komunikat z lotniska ze widocznosc v=400m i h=50m
(grubo ponizej bezpieczenstwa na zaawansowanym technologicznie lotnisku
wyposarzonym w ILS) dla smolenska v=1500m i chyba h=200m.
tuz przed ladowaniem piloci jaka-40 mowili ze v=200m,
pozdrawiam
SlawcioD
|
|
|
|